→humanoddity
Český projekt, založený v roce 2019, se zaměřením na vytváření sociálně a environmentálně zodpovědnějšího oblečení.
Naše produkty necháváme šít v České republice z deadstock a certifikovaných materiálů. Snažíme se vytvářet nadčasové genderless oblečení, které podle nás na trhu chybí. Hlavně děláme věci, které chceme sami nosit a které nás baví.
kdo stojí za projektem?
Jmenuju se Daniel a jsem jeden ze spoluzakladatelů značky Humanoddity. Většinu času trávím vytvářením vizuálního obsahu pro značku. Ať už se jedná o návrhy oblečení, nebo prezentaci na sociálních sítích. Práce s oblečením mě extrémně naplňuje, ale vnímám jako zásadní hledat zodpovědný přístup k produkci i samotné propagaci. Humanoddity pro mě nepředstavuje jen oblečení, ale je to způsob jak otevírat s ním související témata a měnit svět k lepšímu.
→instagram: @danikweber 🍒
Ahoj, jsem Tomáš a jsem druhou částí Humanoddity. Momentálně jsem studentem marketingové komunikace na vysoké škole. Svůj čas v projektu věnuju distribuci zboží, administrativním záležitostem a produkci. Smysl a motivaci vidím v možnosti ovlivnění vnímání oděvního průmyslu, který momentálně nesplňuje etickou a ekologickou úroveň 21. století.
→instagram: @moyavec_ 🌻
vývoj projektu humanoddity↓
→Značku jsme založili v roce 2019 s první várkou triček šitých v České republice. Věděli jsme od začátku, že nechceme tisknout na “prefabrikované” oblečení, ale chceme si dělat věci sami. V této době jsme si samozřejmě osahávali všechny možnosti a zkoušeli jsme udělat co nejvíce chyb z kterých se můžeme poučit (nebo to tak alespoň vypadalo).


→V roce 2021 jsme vytvořili větší kolekci, která obsahovala námi navržené střihy a větší rozmanitost produktů. Poprvé jsme na přímo spolupracovali se zlínským krejčovstvím a vznikla tak kolekce na kterou jsme doteď pyšní! Kolekce nesla název Boys and flowers a točila se kolem imaginárního květinářství. V této kolekci vznikly také naše legendární plátěné tašky.
→Od roku 2021 se také zaměřujeme na budování komunity na sociálních sítích. Sdílíme zde nejen procesy výroby, ale i náš život. Přijde nám jako zásadní, aby zákazník věděl, kdo stojí za výrobou produktů. Také ale pomocí našich sociálních sítí sdílíme tipy pro udržitelnější šatník a šíříme povědomí o rychlé módě!

