objednávky do 17. 12. doručíme do Vánoc
Reklamace
Je pro nás důležité, abyste byly*i s vaší objednávkou plně spokojení, takže pokud máte s kouskem, který jste si od nás koupily*i, jakýkoliv problém, budeme rádi, když nám dáte vědět.
Vrácení je možné pouze pokud je kousek oděvu nenošený a ve stejném stavu, jako při rozbalení (tedy i pokud má nějakou výrobní vadu).
Jak objednávku reklamovat?
- napíšete nám na email, že máte zájem o vrácení konkrétního kousku
- my vytvoříme reklamačního asistenta
- na e-mail vám přijde podací kód
- zabalíte balíček a pomocí kódu odešlete přes podací místo zásilkovny
- až se nám zásilka vrátí, kousek zkontrolujeme a pošleme peníze zpět
Můžete využít tento vzor:
Ahoj,
chtěl/a bych vrátit objednávku číslo XXXXX.
*popište krátce důvod reklamace (slouží pro nás jako důležitá zpětná vazba)*
Moje číslo účtu na které můžete vrátit peníze: *doplň*
Díky a pěkný den!
Ahoj,
chtěl/a bych vrátit objednávku číslo XXXXX.
*popište krátce důvod reklamace (slouží pro nás jako důležitá zpětná vazba)*
Moje číslo účtu na které můžete vrátit peníze: *doplň*
Díky a pěkný den!
Můžete využít tento vzor:
- napíšete nám na email, že máte zájem o vrácení konkrétního kousku
- my vytvoříme reklamačního asistenta
- na e-mail vám přijde podací kód
- zabalíte balíček a pomocí kódu odešlete přes podací místo zásilkovny
- až se nám zásilka vrátí, kousek zkontrolujeme a pošleme peníze zpět
Jak objednávku reklamovat?
Je pro nás důležité, abyste byly*i s vaší objednávkou plně spokojení, takže pokud máte s kouskem, který jste si od nás koupily*i, jakýkoliv problém, budeme rádi, když nám dáte vědět.
Vrácení je možné pouze pokud je kousek oděvu nenošený a ve stejném stavu, jako při rozbalení (tedy i pokud má nějakou výrobní vadu).