Reklamace

Je pro nás důležité, abyste byly*i s vaší objednávkou plně spokojení, takže pokud máte s kouskem, který jste si od nás koupily*i, jakýkoliv problém, budeme rádi, když nám dáte vědět. 

Vrácení je možné pouze pokud je kousek oděvu nenošený a ve stejném stavu, jako při rozbalení (tedy i pokud má nějakou výrobní vadu).

Jak objednávku reklamovat?

  1. napíšete nám na email, že máte zájem o vrácení konkrétního kousku
  2. my vytvoříme reklamačního asistenta
  3. na e-mail vám přijde podací kód
  4. zabalíte balíček a pomocí kódu odešlete přes podací místo zásilkovny
  5. až se nám zásilka vrátí, kousek zkontrolujeme a pošleme peníze zpět

Můžete využít tento vzor:

Ahoj,
chtěl/a bych vrátit objednávku číslo XXXXX.
*popište krátce důvod reklamace (slouží pro nás jako důležitá zpětná vazba)*

Moje číslo účtu na které můžete vrátit peníze: *doplň*

Díky a pěkný den!

Ahoj,
chtěl/a bych vrátit objednávku číslo XXXXX.
*popište krátce důvod reklamace (slouží pro nás jako důležitá zpětná vazba)*

Moje číslo účtu na které můžete vrátit peníze: *doplň*

Díky a pěkný den!

Můžete využít tento vzor:

  1. napíšete nám na email, že máte zájem o vrácení konkrétního kousku
  2. my vytvoříme reklamačního asistenta
  3. na e-mail vám přijde podací kód
  4. zabalíte balíček a pomocí kódu odešlete přes podací místo zásilkovny
  5. až se nám zásilka vrátí, kousek zkontrolujeme a pošleme peníze zpět

Jak objednávku reklamovat?

Je pro nás důležité, abyste byly*i s vaší objednávkou plně spokojení, takže pokud máte s kouskem, který jste si od nás koupily*i, jakýkoliv problém, budeme rádi, když nám dáte vědět. 

Vrácení je možné pouze pokud je kousek oděvu nenošený a ve stejném stavu, jako při rozbalení (tedy i pokud má nějakou výrobní vadu).

Reklamace

Děkujeme za vaši důvěru a trpělivost.
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit přes e-mail, nebo přes zprávu na instagramu!